środa, 11 czerwca 2014

Hej wszystkim
Jestem Dejf. Po prostu Dejf :) Tak mnie nazwały koleżanki w liceum i tak zostało.
To mój pierwszy post na blogu a nie bardzo wiem o czym pisać. Pewnie dlatego, że to nie jest blog w pełni rozumieniu tylko fotoblog - a więc służący umiejscawianiu swoich zdjęć (taki sarkazm). W końcu fotografią zajmuję się nie od dziś. A od kiedy - niech to będzie na tę chwilę moja mała tajemnica :)
Za dużo pisania jak na jeden raz - gdzieś tam w trakcie dodawania kolejnych zdjęć będę pisał jak to u mnie było z foto....
Nie wiem jakich tu zdjęć można poszukiwać - dokumentacyjnych czy artystycznych. Do perfekcji droga długa aczkolwiek coraz poważniejsze kroki w fotografii już stawiam ;p
Dodam tylko tyle, że fotografuję Górny Śląsk - tysiące fotografii, setek miejsc, czasem takich o których nie wiedzą nie tyle turyści, co nawet tubylcy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz