środa, 10 stycznia 2018

Witam,
Dawno mnie tu nie było. I raczej niespecjalnie się to zmieni. Nigdy oficjalnie nie pożegnałem się z moim starym projektem, jakim była owa strona. Jednocześnie nigdy potem, nie spoglądałem w przyszłość wraz z jakąś alternatywą dla mojego bloga. Dziś jest inaczej.
Tym wpisem symbolicznie zamykam moją działalność w ramach FotoSilesii a zaczynam zupełnie gdzie indziej, już pod tytułem FotoWojaży. Tak więc wydźwięk jest dwojaki – to próba rozliczenia się ze starym oraz jednocześnie zaproszenie do nowego. A dokładniej znajdziecie mnie wpisując fotowojaże czy też pod następującym linkiem:
W tym tzw. międzyczasie kolejnym argumentem za porzuceniem starej strony była choroba, z której po trosze wychodzę do dziś. Nie wdając się w szczegóły czuję się w obowiązku przedstawić sytuację moim czytelnikom, strony, która przecież aspirowała do więcej niż sezonowego, „wykopkowego” bloga.
Ale ten nowy projekt ma być w założeniu zupełnie inny niż poprzedni. Uznawszy tematykę historiograficzną Aglomeracji Górnośląskiej za zbyt niszową do dalszej realizacji, ruszyłem odkrywać dalszy Śląsk, ten od Łużyc po Beskidy. To historyczna śląska kraina, którą sukcesywnie penetruję a i postanowiłem także nie omieszkać przedstawienia, miejsc z całego kraju oraz Śląska czeskiego. W sumie rok 2017 zakończyłem 41-tysięcznym zdjęciem, tak więc zdjęć jak i historii, zaległo na dysku całkiem sporo.

Zapraszam

4 komentarze:

  1. Ważne, że masz w planach zaglądać tu od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zamierzam kupić nowy aparat. Czy możecie polecić jakieś sklepy RTV z tego typu produktami? Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń